Reklama kontekstowa i linki sponsorowane

Reklama kontekstowa to nowoczesny system marketingu internetowego polegający na integracji treści reklamowej z treścią różnego typu stron WWW.

Rynek reklamy kontekstowej czyli reklamy w wynikach wyszukiwania czy tez w treści innych stron WWW to przede wszystkich system AdWords firmy Google.

Zalety tego systemu to:

  • brak długich i kosztownych umów - budżet i czas reklamy może być dowolnie kształtowany
  • płatność tylko za kliknięcie, samo wyświetlanie reklam jest darmowe
  • bardzo elastyczny typ reklamy - możliwość doboru stawek, słów kluczowych, geolokalizacji użytkownika
  • możliwość dowolnej zmiany reklam i ich działania w każdym momencie trwania kampanii reklamowej
  • reklama w wynikach wyszukiwania - tylko dla wybranych fraz poszukiwanych przez użytkowników - wysoka skuteczność
  • możliwość reklamy na tematycznie powiązanych stronach WWW - większe prawdopodobieństwo odnalezienia klientów zainteresowanych ofertą

Koszt reklamy:

Budżet reklamowy zawsze jest ustalany indywidualnie, może być modyfikowany w trakcie kampanii reklamowej w zależności od efektów reklamy. Płatności są pobierane tylko w przypadku kliknięć a ich wartość jest zależna od poziomu konkurencji innych reklamodawców. Kampanie reklamowe AdWords to ciągła usługa wymagająca  optymalizacji reklam, kontroli klikalności danych fraz oraz analizy tego, co robi konkurencja.

Nasz koszt to 25% wartości budżetu reklamowego. Obejmuje on konfigurację systemu reklamowego, dobór i analizę fraz, dobór treści i typów reklam oraz ciągła analiza skuteczności programów. 

Możemy przeprowadzić kampanie reklamowe również w innych systemach:

  • boksy reklamowe OnetBoks
  • linki sponsorowane AdKontekst (WP, NetSprint)
  • system SmartContext
  • dowolne inne dostępne typy reklamy internetowej

W przypadku zainteresowania usługami reklamy internetowej stron prosimy o kontakt.